Sunday, December 11, 2011

Flower Fairy Finger Puppet / Elfje vingerpopje

 
(ENG) Flower fairy puppet; crocheted with plarn, and two seed beads for the eyes. It also fitted on my cloth peg at work (to know which bin I'm working with). Unfortunately my sweety got lost, and still is missing ...  
(NL) Elfje vingerpopje; gehaakt met plawol, en twee kraaltjes voor de ogen. Het paste ook op mijn wasspeld op het werk (om te weten met welke bak ik aan het werken ben). Spijtig genoeg is mijn schatje al maanden vermist, snif ...

2 comments:

  1. Misschien is het engeltje wel naar iemand anders gefladderd die hem ook heel mooi vond? Jammer, want eigenlijk hoort hij gewoon op jouw vinger thuis.
    Ik vind hem trouwens een schatje en had hem graag bij mij thuis ontvangen. Maar jammer genoeg is hij niet deze richting uit gevlogen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je voor het medeleven. Ik hoop dat ze goed voor haar zorgen, en dat ik gauw het patroontje terugvind, en wat tijd om nog een zusje te haken. De oudste is nog steeds zeer gelukkig bij mijn ouders ;-)

      Delete

thanks for commenting :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...